Görevin Kısa Tanımı:
Hizmetlerin geliştirilmesi, etkinlik ve verimliliğin arttırılması ve yeni hizmet yöntemlerinin uygulanması konusunda gerekli araştırmaları yapmak,iç denetim iş ve işlemlerini yürütmek,her türlü faaliyet raporlarını hazırlamak, idarenin performans planını hazırlamak ve stratejik plan hazırlıklarını yapmak.SODES,GAP,DİKA projelerinin sekretaryasını yapmak,mikro kredi faaliyetleri ile özel idarenin görev alanına giren projelerin sekretaryasını yapmak.
Bağlı Birimler:
- Stratejik Plan Hazırlama, İzleme ve Değerlendirme Servisi
- Ar-Ge ve Projeler Servisi
Görevin Genel Tanımı:
- Mevzuat, planlar, projeler ve çalışma programı çerçevesinde il özel idaresinin hizmet politikasının belirlenmesi için gerekli araştırmalar yapmak ve elde edilen sonuçları kapsamlı bir rapor haline getirmek.
- Şırnak halkının idareden beklentileri ve istekleri ile hâlihazır durumlarının belirlenmesi için kamuoyu araştırmasını yapmak.
- İdari hizmetlerinin izlenmesi ve ortaya çıkan aksaklıkların nedenleri ve gerekli önlemlerin belirlenmesi hususunda çalışmalar yapmak veya yaptırmak.
- Hizmetlerin geliştirilmesi, etkinlik ve verimliliğin arttırılması ve yeni hizmet yöntemlerinin uygulanması konusunda gerekli araştırmaları yapmak veya yaptırmak.
- İdarenin stratejik planını,performans planını ve plan revizesini yapmak, gereğinde danışmanlık hizmeti almak, idarenin stratejik planını ve performans planını ilgili birimlerle koordineli bir şekilde hazırlamak, planın sonuçlarının konsolide edilmesine yönelik çalışmalar yapmak.
- İdarenin yatırım programını hazırlamak, uygulama sonuçlarını izlemek ve yıllık yatırım değerlendirme raporu hazırlamak.
- Yoksullara mikro kredi verilmesi işlemlerini yürütmek.
- Sodes,Gap,Dika projelerinin sekretaryasını yapmak.
- Genel Sekreterin ve mevzuatın verdiği benzer nitelikteki diğer iş ve işlemleri yerine getirmek.