Yazı İşleri Müdürlüğü

Görevin Kısa tanımı:

            İdarenin iç ve dış yazışmalarını, Genel Sekreterlik özel kalem hizmetlerini yürütmek, Teftiş ve Denetim işlemlerinin sekretaryasını yapmak.

 Bağlı Birimler

  1. İdari İşler Servisi
  2. Evrak Kayıt Servisi
  3. Özel Kalem Servisi

 

 Görevin Genel Tanımı

  1. Yazışma usullerini kanun ve yönergeler doğrultusunda yürütmek; idareye gelen ve giden tüm evrakları kayıt altına almak, ilgili birim ve kurumlara dağıtımını yapmak.
  2. Valilik ve Genel Sekreterlik emirleri ile yönetmelik, yönerge, genelge ve talimatları ilgili birim ve kurumlara bildirmek.
  1. Teftiş ve denetimle ilgili verilecek iş ve işlemleri yapmak.
  1. Milli ve dini bayramlalar ile Özel İdarenin resmi tören ve benzeri hizmetleri yürütmek.
  1. Bayrak Kanunu hükümlerinin İl Özel İdaresi binalarında uygulanmasını sağlamak.
  2. İl Özel İdaresi arşivini kurmak ve yönetmek.
  1. İl Özel İdaresinin tüm birimlerinin telefon, elektrik, su, doğalgaz gibi hizmetlerin takibi ve tahakkuklarını gerçekleştirmek.
  2. İdarenin ilan edilecek resmi ilanlarını ilan panosuna asmak ve ayrıca web sayfasında yayınlanmasını sağlamak.
  1. Genel Sekreterin ve mevzuatın verdiği benzer nitelikteki diğer iş ve işlemlerin yerine getirilmesini sağlamak.
        j.Genel Sekreterlik özel kalem hizmetlerini yürütmek.
 
 
Cumhuriyet Mah. Atatürk Cad. No: 40 Merkez / ŞIRNAK
0486 216 10 39 - Belgegeçer: 0486 216 68 71- E-posta adresi :bilgi@sirnakilozelidare.gov.tr